چه قدر چرت و پرت نوشتم اینجاااا
نمیدونم حافظه از نت گرفتن برا این چرت و پرتااا حق الناس هست یا نه!!!
ممممم
میتونه باشه ..میدونی که همه چی برای صاحبه عصره ....میتونه فردای قیامت بهم بگن ...تو که هی جرت و پرت مینوشتی تو نت عمر و وقت و ... برق و.. هزینه و .. خرج میکرددی میخواستی یچیز به درد بخور بنویسی که اگر کسی خوند یاد خدا و امامش بیفته ... الان یاد همه چی می افته غیر از خدا!!!
آره میتونن اینجوری بازخواستم کنن!!
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 19:08
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 19:08