tanha

خرید بک لینک

چه قدر چرت و پرت نوشتم اینجاااا

نمیدونم حافظه از نت گرفتن برا این چرت و پرتااا حق الناس هست یا نه!!!

ممممم

میتونه باشه ..میدونی که همه چی برای صاحبه عصره ....میتونه فردای قیامت بهم بگن ...تو که هی جرت و پرت مینوشتی تو نت عمر و وقت و ... برق و.. هزینه و .. خرج میکرددی میخواستی یچیز به درد بخور بنویسی که اگر کسی خوند یاد خدا و امامش بیفته ... الان یاد همه چی می افته غیر از خدا!!!

آره میتونن اینجوری بازخواستم کنن!!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 19:08

هفته گذشته از شنبه عصر شروع شد .... تب یهویی .... حالت تهوع و..... تب ....تب ...تب یکشنبه صبح رفتیم دکتر ... بله .. حسنای ممن سرخک گرفته!!!بیمارری بدون هیچ دارویی فقط استامیفون و کنترل تب!! اول تب بعد tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 19:08

صفحه بندی